12-weekse wandeltraining

GOED WANDELEN DOE JE ZO….

Week  1   Wandelen thema DOEL STELLEN uitrusting ( 4 km )
Week  2   Wandelen thema Wandel houding – loop techniek
Week  3   Wandelen thema Ademhaling
Week  4   Wandelen thema Voordelen –nadelen Langzaam-snelle wandeling
Week  5   Wandelen thema Verschillende looptechnieken Ki-running-powerwalking
Week  6   Wandelen thema Mindfull wandelen/stilte ( 5 km )
Week  7   Herhaling – vragen
Week  8   Wandelen thema Wandeling en oefeningen
Week  9   Wandelen thema Intentietijd verhogen Tempo hoger en oefeningen
Week 10  Wandelen thema Intentietijd verhogen met doelstelling mindfull
Week 11  Wandelen thema Mindfull wandelen/stilte wandeling ( 6 km )
Week 12  Wandelen Afsluiting open vragen betekenis wandelcoach.

Verschillende wandel trainingstechnieken komen er aan bod zoals gewoon wandelen – sportief wandelen met oefeningen- mindfull wandelen -walking yoga- Ki – running en power walking vanuit niet moeten maar… gericht op body en geest.

DATUMS 2019 : MAANDAG 2-9-16-23 september 7-14-28 oktober 4-11-18 november 2 – 9 december / DONDERDAG  5-12-19-26 september 3-10-17-24-31 oktober 7-14-28 november.

De natuur is altijd mooi en heilzaam, wandelen gaat dus met regen ook gewoon door. Alleen bij extreme weersomstandigheden (code oranje of rood KNMI) – bijvoorbeeld ook als het warmer wordt dan 29ºC, annuleren we de training. Je wordt daarover uiterlijk één dag vooraf per telefoonapp geïnformeerd.

–  Ieder doel is bereikbaar, als je leert door te zetten, zonder op te geven  –